Arkiv för 2012/02/09

Fjällen bokad

Yippieee!! Nu är fjällen bokad! Vi ska till snasahögarna, det ligger mellan Storlien och Åre mitt i vildmarken, perfekt beläget för längdskidor med fina spår runt stugan, lagom nära till Duved, Storlien och Åre. Så året kommer innehålla bra mycket skidåkning. Vi har stugan vecka 12, 13 och 14. Så det är egentligen bara att åka upp när man känner för det 😀

I år blir det längdskidor, snowboard och slalomskidor. Kommer bli hur bra som helst. Normalt väder för den delen av året är runt 0 grader och strålande sol… hmm, det tror jag vad jag vill om, förra året vecka 12 innehål snöstorm med drygt 2 m nederbörd i form av snö på 1 vecka blandat med många minusgrader.

Vi får hoppas synen blir likt det här!

 

Hur som helst kommer det bli en grymt härlig vistelse!

Dagen som sådan har bjudit på en lång sovmorgon, föreläsning i skolan, finmiddag ute med älsklingen och träningsfritt.
Eftersom kroppen kändes väldigt sliten bestämde jag mig för att låta den vila. Kör på´tt imorgon igen. Nu blir det en lång skön sömn!

😉